Aha, ja jen, ze na nasich masinach se s tim letadlem nesmi ani hnout, jinak allignment neprobehne spravne a mas to rozhozeny po celou dobu letu a s pribyvajicim casem, se chyba zvetsuje.. ale je jasny, ze za viditelnosti 40km a vic, ktera je v simu, se tohle asi moc resit nemusi hehe
kolikrát jsou z Petřínský rozhledny vidět Kérkonoše, když je krásně vymetýno o babím létě....nebo jedu po dálnici na Hradec a koukám na Sněžku...a to ani nemusí být úplně výjmečně čisto
To když si v Armě zapneš viditelnost nad 2,5km, tak riskuješ lag
ale mě jako Armistu to může těšit, protože teď vím, že je to realistický
jo a jeste podotykam ze tady na tom schematu je numlock otocenej ale berteto normalne jakoby to byly nase klasicky klavesnice takze... ten ctrl shift 3 na numlocku je v podstate DETENT ! takze tam je potreba dat thortle na 30-40% tahu dat ten detent a pak na idle a stihacka by mela najet plne funkcni krom INSka a FCR na ktery se ceka par vterin a INS in flight
Hodinku týdně bych měl. Jen jsem tááák dlouho neletěl, že budu působit spíš jako stacionární cíl. Ale aspoň bude to video víc motivační, když bude figurant na padáku raz dva
jen bych si souško dovolil malou připomínku, že BFM je "basic fighter maneuvers" a nikoli "flight", takže to není o obecným lítání nebo přistávání ale boji a přečůrání http://en.wikipedia.org/wiki/Basic_fighter_maneuvers